Aplikacja do obsługi reklamacji i zwrotów
Uprzejmie informujemy, iż aplikacja do obsługi zgłoszeń reklamacyjnych jest już dostępna! Dzięki niej proces zgłaszania i śledzenia reklamacji stanie się jeszcze prostszy i bardziej przejrzysty.
Co oferuje aplikacja?
• łatwość zgłaszania reklamacji i zwrotu: prosty i intuicyjny interfejs pozwala na szybkie i bezproblemowe zgłoszenie reklamacji czy prośby o zwrot towaru,
• śledzenie statusu: bądź na bieżąco z etapami rozpatrywania Twojej reklamacji lub zwrotu dzięki powiadomieniom i aktualizacjom statusu,
• wsparcie w czasie rzeczywistym: korespondencja w jednym miejscu,
• historia reklamacji: przeglądaj historię swoich zgłoszeń i monitoruj ich status w jednym miejscu,
• baza danych: użytkownik ma dostęp do bazy danych dotyczących swoich zamówień.
W celu utworzenia konta prosimy o kontakt z działem reklamacji:
• Marcin Michalak, tel. 81 71 06 882, mail: marcin.michalak@aliplast.pl
• Piotr Kutrzepa, tel. 81 71 96 142, mail: piotr.kutrzepa@aliplast.pl
• Damian Miazga: tel. 81 71 06 128, mail: damian.miazga@aliplast.pl